Brev:
Min pige bliver ikke rigtig mæt
20. august 2003
Alder:
7 mdr.
Min pige bliver ikke rigtig mæt
Hej igen
Jeg vil gerne høre om du har nogle ideer til hvad jeg kan gøre med aftensmaden til min pige. Jeg synes ikke hun bliver ordentlig mæt af det. Efter et par timer er hun sulten igen.
I øjeblikket får hun:
Kartofler med grøntsager - vi skifter imellem gulerødder, blomkål og broccoli (det er det vi spiser mest selv) nogle gange får hun lidt kød også f.eks. svinekød, kylling eller fisk. Hun smagte millionbøf den anden dag og ville gerne ha det.
F.eks igår spiste hun 2 kartofler og 1 stor gulerod. Hun får en klat smør i sin mos (når hun får kød i også spiser hun ikke altid op) Der var hun sulten efter 2½ time. Og hun VAR sulten - spiste hurtigt 200 ml. vælling.
Hun tager fint på. Er 7 måneder og vejer 9200g og er 71 cm.
Det kan godt være at det bare er noget vi skal leve med, men hun får mad mellem 17.30 - 18.00 og så skulle hun gerne kunne holde sig til ca 21.00 hvor hun får sin nat flaske.
Har du en idé til hvad jeg kan gøre? Evt. putte mme i kartoflerne? Jeg synes bare de bliver så vandet - kan jeg så evt. undlade smørret?
Venlig hilsen
Ulla